2010 m. sausio 12 d., antradienis

Ką aš vadinu gera savijauta

.
“Aš teikiu pirmenybę ne regimam grožiui, o tam, kuris reiškiasi dvasinėmis vertybėmis“ pasakė Rabindranatas Tagore ir aš jam pritariu.

Kad matytume tikrą vaizdą per langą – turime jį išvalyti, kad siela nušvistų savo tikra šviesa – ji turi būti švari.

Ir nereikia kaltinti savęs už tai, kad per gyvenimą sukaupėme taip daug įvairių „apnašų“ – ne visada tai priklausė vien nuo mūsų valios, neverta sielotis dėl pralieto pieno. Geriau laiku imtis išvalyti susikaupusias sielos užkampiuose skriaudas, baimes, neišreikštus jausmus, užspaustą sielvartą.

Padarykime tai drauge – švelniai, saugiai, su meile ir pagarba sau ir savo išgyvenimams. Mums padės mūsų kūnas, kuris tiesiog nemoka meluoti.

Žingsnis po žingsnio aš palydėsiu Jus per tamsius sielos labirintus, kur kartu nušviesime viską suvokimo šviesa. Aš išmokinsiu girdėti ir suprasti savo kūną ir jo siunčiamus signalus, išgyvenamas emocijas, suvokti viso to priežastis ir tinkamai reaguoti, kad toliau galėtumėte eiti savarankiškai su ramybe viduje ir pasitikėjimu savimi. Samoningai prisiimdami atsakomybę už savo gyvenimą.

Savo veiklą pavadinau geros savijautos atkūrimu. Pasitelkusi visas mano sukauptas žinias, stengiuosi kuo švelniau ir saugiau atkurti žmoguje kūno, proto ir jausmų harmoniją, suteikti vidinės ramybės, saugumo ir pasitikėjimo savimi – tai aš ir vadinu „gera savijauta“.

Su meile

Edita

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą